چند ابزار کاربردی برای سئو سایت
نوشته شده توسط : افتخاری

HubSpot's
Website Grader در سال 2007، هاب اسپات ابزاری به اسم Website Grader را معرفی کرد که به کسب وکارها یاری می کند تا کلیه مجال و تکنیک های بهینه سازی را پایین پوشش قرار دهند . از ابزار سئو  سال 2007 تا کنون، تغییرات و به روزرسانی های زیادی در آن رخ گرفته هست که تمامی آن ها در جهت بهبود این ابزار و امداد به بازاریابان بوده میباشد .

به
عبارتی دیگر، اینترنت تارنما گریدر یک ابزار نظارت سئو و ایجاد گزارش فردی سازی شده می باشد که براساس معیارهای ذیل کار می کند:
عملکرد: به چک اندازه، درخواست، سرعت و غیره در وبسایت می پردازد .
رسپانسیو
بودن: نظارت اینکه آیا سایت شما در ورژن موبایل به درستی قابل استعمال هست یا این که خیر؟ سئو: این که آیا تارنما شما به راحتی و با جستجو قابل پیدا کردن است یا خیر و خوبی .
امنیت: به نظارت موارد امنیتی مثل SSL Certificate می پردازد .
6 .
ورنک یک عدد از دارای شهرت ترین ابزارهای بررسی سئو که داده ها دوچندان مفیدی را در خصوص سایت، سرعت، ارتفاع دامنه، امکان دسترس بودن، موقعیت بک لینک، شرایط کار در شبکه های اجتماعی، شرایط به کارگیری از متاتگ ها و غیره را به رخ خلاصه البته اثرگذار و کاربردی می دهد .

در واقع ورنک 70 معیار را مسئله تحلیل قرار می دهد و آن ها را در یک کاغذ و با یک رابط کاربری مضاعف ساده و قشنگ سناریو می دهد . همچنین شما می توانید گزارش ساخت گردیده به وسیله ورنک را به چهره پی دی اف ذخیره فرمائید .

این ابزار بررسی سئو تا 14 روز بدون پول می‌باشد و بعد از آن، برای هر ماه باید 49 تا 149 دلار بسته به جور سرویس ها و بسته قضیه حیث پرداخت نمائید .

7 .Screaming
Frog SEO Spider یکی از بهترین ابزارهای تحلیل سئو برای بازاریابان اینترنتی می‌باشد . بازاریاب آدرس برگه را وارد این ابزار می کند و بعد از آن بررسی و چک وبسایت به رخ سرعت بالا شروع می شود . مزیت این ابزار، سرعت بالای چک می‌باشد که به خصوص برای وب سایت ها بزرگتر بیشترین کاربرد را دارااست .

این ابزار نیز به فیس مجانی (البته دارای محدودیت در عملکرد) و هم هزینه به فیس 160 دلار در ماه است .

8 .ابزار
Found SEO Tool یک ابزار نظارت سئو مجانی می باشد که به مالکان سایت، قابلیت و امکان آنالیز و اخذ مشکلات در تراز سئو و باصرفه سازی و دیگر مورد ها فنی را می دهد .
تنها کافی است که آدرس برگه را وارد کنید و بعد این ابزار، کلیه ارزیابی ها و اطلاعات به دست آمده خود را به سه تیم پایین تقسیم کرده و سناریو می دهد:

تکنیکی : بخش اعظم بر روی عواملی مانند دامنه ها، نقشه سایت و غیره محتوایی: عمده بروی عامل های محتوایی مانند لغت ها اصلی و متا تگ ها تاکید می نماید .
محاسبه لینک های خارجی: هدف آنالیز کیفیت و تعداد لینک های فرنگی به سایت می باشد .
9 .
Remove'em ابزاری میباشد که به شما در منزه کردن سوابق وب سایت هایی که مبادرت به خرید لینک و پیوند کردند و بوسیله گوگل جریمه شدند را می نماید . برای هر دامنه 249 دلار بایستی پرداخت شود .

10 .
ابزار Varvy's SEO Overview این ابزار محاسبه سئو اطلاعاتی را راجع‌به اقتدار دامنه، لینک و پیوند ها، عکس های سئو شده، کانال های اجتماعی، سرعت وبسایت و غیره به کاربر ارائه می دهد .





:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: